"Люди, які керують медіапростором України, в основному не україномовні. Найгірше, що багато з них навіть не українці, тому українська музика не є близькою для таких персон, що й стає бар’єром для потрапляння музики у ефіри ”українських” медіа...
Що можна зробити для популяризації української музики?
1)потрібно всіх відпи…дити українофобів і не допускати до керівних посад
2)потрібно змінити квотний роподіл не ”українського продукту”, а Україномовного українського продукту у медіапросторі.
Скажімо як у Франції, яка вимагає від радіостанцій трансляції 40% французької музики, половина якої мусить бути від нових митців. Вимагає від телеканалів трансляції 40% оригінальних французьких творів.
Великобританія вимагає від різних телеканалів, що мають зобов’язання суспільної служби (включно з деякими приватними каналами), транслювати оригінальну продукцію (власного виробництва або зроблену на ексклюзивне замовлення) в різних пропорціях, але не нижче за 50%. Ці квоти не прописані в законодавстві, але вони визначені в ліцензійних угодах кожного мовника.
На сьогоднішній день міжнародних зобов’язань, які обмежують Україну у запровадженні квот на вітчизняний контент для мовлення або внесенні змін у рівні таких квот, не існує".
Немає коментарів:
Дописати коментар