пʼятницю, 14 вересня 2012 р.

Паоло Коельо




Я давно і з нетерпінням чекав на вихід із друку в Україні цього видання, про яке сам автор написав: «На сторінках цієї книги зібрано розповіді про події, які пережив я, історії, які я чув від інших, а також роздуми, які навідували мене на різних відтинках течії ріки мого життя».
І ось я тримаю в руках невелику книжку «Подібно до ріки» (Коельо Пауло, Подібно до ріки, в-во «Клуб семейного досуга», Х.-Белгород, 2012). Письменник називає свої мініатюри нотатками. Але ж  той, хто серйозно будь-коли грішив прозою, знає, що найважчим жанром у ній є саме мініатюри-нотатки. Для того, щоб стати художніми творами, вони мають бути ретельно  оброблені Майстром, як обробляються діаманти.
Червоною ниткою через усі притчі П.Коельо проходить ідея покликання людини, сенс її життя:
«Жизнь подобна длительной велогонке, на финише которой – Личная легенда, то, что, по мнению древних алхимиков, является нашим подлинным призваним на этой земле».
Скажу, що книга ця стала на сьогоднішній день моєю настільною порадницею. Переповнена життєвим досвідом і мудрістю, вона не містить в собі ніякої дидактики, і цим ще цінніша для мне.
Довідка: Па́уло Коельо (порт. Paulo Coelho]; народ. 24 серпня 1947, Ріо-де-Жанейро) — бразильський письменик і поет. Опубліковав 16 книг — романи, антології, збірники коротких оповідань-притч. У нас уславився після видання «Алхіміка», який довго залишався у першій десятці бестселерів. Загальний тираж його книг різними мовами світу перевищує 300 мільйонів примірників.


Немає коментарів:

Дописати коментар