вівторок, 31 травня 2016 р.

Валерій ТЕРЗІ. АФЕРА, ЩО НЕ ПРОЙШЛА - фейсбуківська бувальщина



Валерій ТЕРЗІ

АФЕРА, ЩО НЕ ПРОЙШЛА

фейсбуківська бувальщина

Користуюся фейсбуком давно і тому маю безліч друзів і підписників. Коли приходить черговий запит зафрендитися, я обов’язково заходжу на сторінку, щоб дізнатися, що за людина проситься до мене у друзі.
Того разу надійшов запит від Natasha … ... Нічого незвичайного, бо маю багато френдів-іноземців. Звідки ж вона, ця пані? Дивлюся   а вона із Miami Beach, Florida. А чим же займається? Security agents у Kabul, Afghanistan. Якась таємничість… Стає цікаво, поспілкуємося, побачимо, що ж ти за пташка така. Пропозицію заприятилювати приймаю.
За декілька днів Наташа написала мені у приват. Дозвольте зберегти її стиль і не змінювати його.

Наташа: Добрий день, як ваші вихідні

Я: Доброго дня, Наталочко! Про що саме ви хотіли б дізнатися?

Наташа: я роблю добре, як ваша родина робить, я сподіваюся, що у вас є великий і прекрасний уїк-енд, дуже добре, так як ваша погода, я багато чув про вашу країну України, я чув, що багато холоду і зими у вашій країні.

Тут уже я десь внутрішньою чуйкою відчув, чим оце все спілкування може закінчиться, і вирішив вкинути власну наживку-принаду.

Я: Наталочко! Мені потрібно розповісти Вам дещо про свою родину... Три роки назад у мене померла моя донечка Олеся і залишила мені свою дитину, мою внучку Анастасію. Після смерті донечки моя дружина Раїса зовсім втратила пам"ять її зовсім не можна залишати одну. Тому мені довелося залишити роботу викладача в університеті... З тих пір я витримав дуже важкі три операції, але не вмер, бо хто ж тоді виведе мою внучечку у люди, вона зараз ходить до десятого класу, залишилося навчатися ще один рік, а потім потрібно буде вступати до інституту вона мріє стати журналісткою. Не помер я і через те, що дружина моя без мене пропаде... А Настя (внучка моя) підростає слава Господу! Їй 25 травня буде 16 років... Наш уік-енд: я їздив працювати на городі, а Настя була з бабусею.

Наташа: Ок. Мене звуть Наташа, мені 35-річний з Майамі Флорида США, я в даний час перебуваю в Кабулі Афганістан, працює з військової армією США і Об'єднаних Націй ООН. Боже мій, я так шкодую про вашу сім'ю, я молюся про те, що хороший Бог дасть вам серце і мужність, щоб подолати всі ті лиха, які приходить на ваш сайт, ви повинні бути сильними і вірити, що Бог може все.

Я: У мене є ще одна донечка, її теж звуть Наташа. А Бог і справді мені допомагає! Дякую йому.

Наташа: Ok мій дорогий, мій дід був з України, я відвідав Україну, коли мені було всього 5 років, так що я планую приїхати в Україну після мого кінця місії в два місяці з цього моменту, я залишу Кабулом протягом двох місяців, я планую переїхати в гарну країну в Європі і почати нове життя знову, так ви до сих пір одружуються зараз, скільки вам років зараз

Я: Мені вже багато років – 68

Наташа: ви виглядати молодше, ніж ваш вік, ви дуже культ, дуже красивий, тому там, де ваша дружина прямо зараз.

Я: Дякую Вам за добрі слова. Коли Вам буде сумно – пишіть, поговоримо.

Все пішло, як я і задумав, принада спрацювала, Наташа наживку заковтнула. Що ж буде далі?

Наташа: Велике спасибі, я дуже радий зустрітися з вами, по крайней мере, у мене є ти, як мій друг, батько, добре, я повинен визнати, що ти людина цілісності і честі.

Ще через два-три дні Наташа надішле мені свої фото – пишногруда, засмагла, сексуальна. Але ж дід Валєра на своєму віку бачив різне…

Наташа: це мої фото

Я: Дякую, голубко моя, за довіру! Ви дуже красива! Нехай Бог дає Вам щастя!

Наташа: спасибі дуже багато, я все ще одна дама, дивлячись, щоб зробити його великим в моєму житті, мій контракт закінчити місію тут через два місяці з цього моменту, так що мені потрібно когось в Україні, яких буде вітати і допомогти мені заспокоїлися, коли я прийшов туди , я дуже радий і щасливий, що я зустрітися з вами,

Я: завжди буду радий допомогти! І зустріти, і привітати...

Наташа: Велике спасибі, я буду працювати зараз, я зв'яжемося з Вами, як тільки я повернувся з роботи, спасибі, і Бог благословить і захистить вас Керівництво Амінь

Я: Амінь!

Проминуло ще кілька днів.

Наташа: Добрий день, сер, як була ваша ніч, як ви робите сьогодні

Я: Доброго дня, сонечко! Дякую, ніч пройшла спокійно. Дружину помив, переодягнув, нагодував. Анастасію випроводив до школи. Зараз працюю над своїм романом.

Наташа: дуже добре, я повернувся дуже пізно вчора, тепер є час, перш ніж повернутися до роботи

Я: Сьогодні радониця – моя донька Наталка поїхала на цвинтар провідати бабусю і Олесю. Чекаю її до себе в гості. Радониця – день поминання померлих після пасхальних свят.

Наташа: так шкодую про вашу матір смерті, ОК мій дорогий, так що ж ви робите зараз

Я: Леся - то моя менша донечка, яка померла у 39-ть років. Після її смерті моя дружина від горя зовсім втратила пам"ять. А зараз я працюю над своїм романом – пишу книгу, історичний роман про революційні події 1917 року...

Наташа: Добре, тепер я розумію, ви дійсно велика людина, ти людина цілісності, ти людина мужності і пристрасті.

Моя тактика – грати на власній щирості, побачимо, чи вистачить цій людині сміливості-совісті втягнути мене у аферу і скривдити мене?Це мій психологічний тест.

Я: Леся мені залишила свою донечку Анастасію, яка зовсім не потрібна своєму батькові і він зовсім не платить ніяких аліментів. А я радію, що він не забрав її у мене. Якщо раніше у мене була молитва: Господи! Дай мені стільки прожити, щоб за мною ніхто не доглядав. То тепер я молюся так: Господи! Дай мені розуму, сили, здоров"я і років, щоб я міг поставити Анастасію на ноги. Вона зараз навчається у 10-му класі, 25 травня їй буде 16-ть років. Ще буде закінчувати 11-й клас, а потім потрібно буде віддати до університету. Але я зможу навчати її, якщо вона поступить на державне навчання, бо платити я просто не потягну...

Наташа: Дуже добре, я буду дуже радий бачити вас, коли я закінчу свою місію тут в Кабулом і приїхати в Україну

Я: Надіюся на зустріч в реалі, познайомлю Вас із своєю, тепер уже єдиною, донечкою Наталкою. Посилаю Вам фото моєї родини. Це я такий старий зараз. Це Анастасія. А це Наташина донечка Олександра, вона в цьому році закінчує металургійну академію. А це –я з Наташею. Це я з Олександрою і з дружиною Раїсою, а над головами в нас портрет Олесі.

Наташа: Дуже добре, що ти дуже важлива людина в моєму житті зараз, ти мій батько, дядько, я дуже радий зустрітися з вами, я буду дуже радий оселилася в Україні з вашою допомогою, я просто хочу нормальне життя після мого місія закінчити тут,

Я: Буду радий допомогти! Але попереджую, що в Україні зараз Ви не знайдете нормального життя, бо йде війна із Росією, яка забрала в нас Крим і воює зараз у Донбасі. А уряд наш теж не дуже надійний, на жаль. Ви писали, що Ваш дідусь із України. Звідки він родом?

Наташа: мій дід з міста під назвою Вінницький Вінниця.

Я: Вінниця – дуже гарне місто, і в мене там є друзі.

Наташа: да, мені сказали, що це хорошим і гарне місто, я був там, коли мені було всього 4 роки, якщо я міг згадати,

Я: А чи є у Вас батько і мама? Вибачте!

Наташа: Я втратив батька у вересні 2001 року я = у Всесвітньому торговому центрі, в той самий день Усами бен Ладена TRow бомбу в Америці, мій покійний батько був будівельним підрядником, моя мама померла три роки тому від раку мозку, ви можете повірити, що я був навіть не даючи дозволу на поїздки додому, щоб побачити мою маму покійного і її Поховання, я єдина дитина мого батька,

Я: Мені дуже боляче це читати. Плáчу... Вибачте мені...

Наташа: будь ласка, не плач, таке життя, це була причина, я вирішив приєднатися до армії, так що я можу допомогти і врятувати невинну бідну душу, ось чому я став настільки сильним і хоробрим, тому що я знаю, що я не отримав ніхто, але тільки сам

Я: Звідки Ви знаєте українську мову, чи ви пишете мені через перекладач?

Наташа: да Сер, я пишу Вам через перекладача

Я: Ви сильна дівчина! Буду радий замінити Вам батька!.. Правда. На жаль, я не знаю англійської...

Наташа: да моя дорога, я був всього 26 років, коли я приєднатися до армії США, я був у багатьох країнах, в тому числі Мексика Колумбія Париж, Франція, перш ніж я був, нарешті, послав до Кабула Афганістан. Мова це не проблема, я дуже серйозний, коли мова йде щось я люблю, я можу почути трохи Україна мову навчання, але я насилу можу говорити це, але це не займе у мене багато часу, щоб вчитися і говорити з ним, коли я прийшов туди, я також навчить, як читати і говорити по-англійськи, а також

Я: Це дуже добре

Наташа: Дякую. Ось чому я молився Богу Всемогутньому, щоб дати мені хтось, як ви, щоб допомогти мені відселили, у мене є заощадити багато грошей, щоб почати нове життя в Україні, я хочу піти в хороший бізнес, я люблю ріелторського бізнесу, купити будинок ремонт і продаж його назад, я хочу, щоб відкрити Restaurent і підготувати англійська та місцеві страви.

Що ж, будемо морити, наживку ти вже заковтнула глибоко, і повірила, що я тобі повірив!

Я: У Києві живе брат моєї дружини Володимир. Він є ріелтором і знає український бізнес. Я думаю, що він Вам допоможе. Він не одружений, але вже не дуже молодий, йому 65 років, але він ще доволі міцний чоловік і гарний на вид.

Наташа: дуже добре. я просто хочу, щоб почати хороше життя, отримати хороший чоловік і одружитися, я люблю, щоб мати дітей, я люблю дітей дуже багато,

Я: Наташа! Усе буде добре

Наташа: спасибі батько, я так сильно вірю в тебе, ти мій світ
Я: Дякую за довіру, але Вам потрібно буде дуже добре подумати, перш ніж вибирати для себе Україну!

Наташа: батько я збираюся працювати зараз, я повернуся до вас, коли я повернувся з роботи, спасибі за все, чао на даний момент,

Я: Маю в Києві ще добру подругу, яка очолює солідну будівельну корпорацію, але, на жаль, вона захворіла і лікується у Німеччині, і я не маю з нею у даний момент зв"язку. Якщо до Вашого приїзду вона буде в Києві, тоді я Вас із нею познайомлю. Ок?

Наташа: спасибі батько, я дуже вдячний за все, благословила і Проведуть вас Всемогутній Бог Амінь.

Пішла дівчина працювати, ще через день.

Наташа: Добрий день тато, як ти робиш, мені так шкода, що я не прийшов у Інтернеті, вчора ми боролися серйозний запеклий бій з ісламською державою Rebels, якого намагаються атакувати кабульського міжнародного аеропорту,

Я: Доброго дня, Наташо! Працюю біля комп"ютера. Чогось дуже пече шия. Ти бережи себе, дитино!

Наташа: спасибі тато, Бог завжди зі мною

Я: Буду за тебе молитися, голубко!
Наташа: це моя єдина нація Америка. Робоча Посвідчення ООН.

Роздивляюся фото на посвідченні. Те ж саме обличчя, що і на попередніх фото. А може, то я трохи перебрав, і ця дівчина справжня?

Я: пишаюся тобою, донечко! Одна моя дитина померла, я за нею плачу. Іншу Господь посилає мені, і я нею пишаюся!

Наташа: спасибі тато, ти найкраще, що коли-небудь трапилося зі мною, мені пощастило, що ти на моєму боці

Я: Тепер ти, Наташо, будеш знати, що на світі є людина, яка переймається твоєю долею. Збережи тебе Господь!

Наташа: спасибі батькові, я буду дуже радий приєднатися до вас в Україну і оселився там, все, що мені потрібно, це радість над щастя, я потрібно я сім'я, яку я втратив давно

Я: Якщо буде на те воля Бога, то станеться так, як ти хочеш, а сім"я в тебе уже є, це моя сім"я. Але хочу попередити, що за європейськими стандартами ми живемо бідно. І тому не зможемо забезпечити тобі комфорту.

Наташа: да, я знаю про це, я буду приймати в культуру європейських, я буду комфортно з вами і вашої родини навколо мене.

Я: а душевне тепло ти отримаєш

Наташа: спасибі тато, я дуже пишаюся тим, що ти на моєму боці,так що ж ви зараз робите, де ви зараз?

І ось тут моя Наташа і прокололася. Речення побудовано правильно, розділові знаки там, де їм і слід бути. Так перекладач не працює…

Я: сиджу біля комп"ютера, працюю над романом.

Наташа: Добре, так що ви з'їли ваш сніданок і запуск. я піду, щоб побачити наші поранені солдати після того, як я закінчу з вами розмовляю, перш ніж я готовий до моєї нічного чергування

Я: Нехай щастить! Ангела охоронця тобі!

Наташа: спасибі тато. дозвольте мені залишити вас, щоб ви могли зосередитися на своєму романі, ми поговоримо трохи пізніше, люблю тебе

І знову усе правильно написано… Доки Наташа відсутня – гуглю, дивлюся, чи в Кабульському аеропорту відбувалися якісь воєнні дії. Було усе спокійно…

Наташа: папа ви все ще там?

Я: Тут, тут. Чи багато поранених? Як вони себе почувають?

Наташа: 9 поранених і 3 загиблих, я відчуваю жалість до своєї сім'ї, це все, що ми тут кожен день бачить, мертве тіло не нова річ тут знову,

Я: У вас сьогодні нічне чергування? Бережіть себе, а я молитимуся.

Наташа: і брат, я буду працювати протягом години з цього моменту, я перебуваю на нічне чергування.

Деякий час я мовчав, бо займався хатніми невідкладними справами.

Я: Прошу вибачення за затримку. Я перевдягав і вкладав дружину спати.

Наташа: ОК тато, я сподіваюся, що мумія робить хороший

Я: Я не зрозумів.

Наташа: Я маю на увазі вашу дружину

Я: З нею краще не буде – пам"ять втратила.

Наташа: Боже мій, так що з нею сталося, як довго ви втратили свою пам'ять прямо зараз

А ти, Наташо, вже й забула, я ж тобі розповідав. Видно, паралельно зі мною ти забиваєш баки багатьом…

Я: Три роки тому померла наша дочка. Після її смерті дружина з горя і втратила пам"ять.

Наташа: як жаль, ваша дружина, мабуть, пройшли через жорсткий і важкий час, я буду молитися за неї, чи є у вас вдома допомогу, яка буде хороший догляд вашої дружини

Я: Я сам доглядаю за нею, мию, переодягаю, варю їсти, годую. Я залишив роботу викладача в університеті.

Наташа: ти найкраща людина, якщо весь світ, ти кращий батько і чоловік, я обіцяю допомогти їй стільки, скільки я можу отримати назад свою пам'ять, коли я приїхати в Україну,

Я: дякую за добрі слова! Ми прожили разом 48 років. Я не віддам її нікуди, а буду доглядати сам. У мене від померлої дочки залишилася внучка. Я за нею піклуюся. Вона живе з нами.

Наташа: і брат, у мене є багато досвіду як лікар, так що я буду допомагати їй повернути її пам'ять так швидко, як я можу

Я: Дай Господи!

Матимем особистого лікаря, та ще й із штатівською освітою!

Наташа: Дуже добре, я дійсно пишаюся тобою батько, я благословив мати таку людину честі і цілісності, як ви.

Я: Читаю твої слова і плáчу... Уже не один раз я переконувався, що в житті нічого просто так не відбувається. Наше з тобою знайомство теж не є випадковим. Нас звів Бог!

Наташа: Нас звів Бог!

Я: Дякую тобі Боже! Я після смерті дочки витримав три хірургічні операції. Залишився живим тому, що маю вивести в люди внучку. Вона ще рік буде навчатися в школі. Потім я буду її навчати в університеті.

Наташа: Дуже добре, у вас є спробувати багато тато. Я дійсно пишаюся тобою,

Я: Це я пишаюся тобою, донечко!

Наташа: спасибі тато, ти найкращий

Я: На добраніч!

Наташа: На добраніч тато, Бог захистить і гільдії вас Амінь,

Я: Амінь. Буду молитися за тебе.

Наташа:спасибі тато

Пройшло два дні.

Наташа: Добрий день мій люблячий і турботливий тато, як ти робиш, як це Мумія здоров'я, я сподіваюся, що мама робить добре

Я: Доброго дня! У мене все добре? Чому тебе довго не було?

Наташа: Папа я був дуже зайнятий тут, війна стає жарко і гірше тут тато, я дуже хочу, щоб залишити тут так швидко, як я можу

Я: Бережи себе. Я молюся за тебе кожного вечора.

Я, і справді, молився за неї…

Наташа: спасибі тато, я тебе люблю так. я дійсно хочу, щоб приїхати в Україну і стати частиною вашої люблячої сім'ї

Я: Буду радий зустріти, обняти і допомогти.

Наташа: спасибі тато. ти найкращий чоловік у цьому світі, ти найкращий батько в цьому світі, ти найкращий друг, хтось молитиметься, щоб мати такого

Прошу оцінити правильність побудови фрази!..

Я: ти мене переоцінюєш. я звичайна прóста людина,

Наташа: ви заслужили усіляких похвал і поваги, я пишаюся тим, що знаю вас.

Я: Дякую.

Наташа: Запрошуємо Вас тато, як мама робить, я молюся, вона отримує хороший

Я: У тебе сильна енергетика, як справи у тебе в госпіталі?

Наташа: да тато, я завжди вірю в Бога, я нічого не боюся, дух мого покійного батька і матері завжди тут захищає мене

Я: Твої покійні батько і мама твої ангели охоронці.

Наташа: да тато, мій покійний батько і мати підключити мене до вас, мій померлий батько змушує мене знати

Я: Ти так думаєш?

Наташа: да тато, вони знали, що ви будете вітати і допомогти мені багато в майбутньому, вони знали, що ви керуєте Angel

Я: Це добре. Бог робить так, щоб нам було краще.

Наташа: да тато, Бог все знаю, з Богом все можливо

Браво, Наташо! Гарний хід!

Я: Як справи у госпіталі?

Наташа: Не дуже хороший тато, ми втратили в цілому 7 американських солдатів, яких загинули в результаті кульового пострілу в них whilw бореться з початку цього місяця травня,

Я: Сумно. Ти ж лікар, спасай поранених. Їх чекають вдома рідні люди.

Наташа: да тато, це наша робота тут йде про життя або смерті

Я: Наташа! Ти вибач мені. Я на кухні готую їсти, тому залишу тебе. Варю…

Наташа: Хороший тато, я буду говорити з вами пізніше, піклуватися про себе

Через день.

Наташа: Добрий вечір кращого батька в світі. Весела неділя до вас,

Я: Доброго вечора, донечко! Вихідний пройшов за комп"ютером – працював. Зараз буду переодягати дружину, треба вкладади її спати.

Наташа: Хороший мій люблячий і турботливий тато, йди і піклуватися про Матір, я буду тут чекати вас.

Я: Я швидко. Ок?

Наташа: хороший тато

Я: Ти ще тут? Як пройшов вихідний?

Наташа: папа у нас немає ніякої вихідний день тут, завжди зайняті порятунком людей життя

Я: Коли моя доня померла, вона залишила мені свою дитину Анастасію. Їй 25 травня буде 16 років. Сьогодні я водив її до ювелірного магазину і подарував маленький золотий перстеньок. Дитина дуже раділа...

Наташа: дуже хороший батько, ось чому я завжди називав вам найкраще,

Я: Найкращий подарунок – принести дитині радість.

Наташа: У мене немає жодної дитини, я буду любити, щоб отримати хороший люблячий і турботливий чоловік, як ви, отримати шлюб і мати гарні люблячого дітей, я люблю дітей так багато

Я: Ти ще молода. У тебе ще будуть діти. Господь зробить тебе щасливою. Цього я тобі бажаю.

Наташа: спасибі Папа, так, скільки коштує кілограм золота там в Україні, я знаю багато про Gold Daddy

Увага, читачу! Якщо ти дійшов до цього місця, то знай, що саме тут кульмінація…

Я: Я не знаю. Купив маленький перстеньок...

Наташа: Хороший тато, є мама відіспатися, я сподіваюся, що мати їсть їжу дуже добре

Хвилинку, подивлюся в інеті, скільки ж коштує золото…

Я: Вживає їжу нормально. Я її годую регулярно. Вона не голодає. Один грам золота коштує 1600 гривень. 65 доларів у мене така пенсія на місяць.

Наташа: я не розумію, скільки коштує ваша пенсія в місяць

Я: 65 доларів, пенсія дружини 50 доларів, пенсія внучки 45 доларів.

Наташа: дуже малий і невелика кількість грошей, тато

Я: Ми вже навчилися жити на такі гроші.

Наташа: Хороший тато,

Я: Я не прошу ні в кого ніякої допомоги. Я ще працюю і заощаджую на майбутнє на навчання для внучки. І в тебе не прошу.

Наташа: Дуже добре, ось чому ти кращий

Я: Не хвали мене. я звичайна людина. Я ж тобі говорив, що в Україні люди перебувають за межею бідності. Ти ще не передумала їхати в гості до жебраків?

Наташа: я ніколи не змінив своєї думки, я вже зробив мій розум про прихід в Україну, тому що я буду використовувати більшу частину моїх грошей, щоб допомогти бідним, платити за навчання дітей,

Я: У мене немає авто. Квартира з двох кімнат, 45 квадратних метрів, на п"ятому поверсі, без ліфта. Але у нас дуже акуратно і затишно. Порядок підтримувати допомагає внучка. За містом маю невеличкий клапоть землі, на якому вирощую сад і квіти. Працюю сам, бо не маю допомоги. Добираюся туди автобусом. Я це тобі розповідаю не для того, щоб ти мене пожаліла. Ти повинна знати, як живуть люди в Україні.

Наташа: спасибі, що мені все це тато, я дама з любов'ю і пристрастю до інших людей, я можу впоратися з будь-якою навколишньому середовищу, я дбав про людей, я люблю, щоб допомогти людям все, що я, ось чому я приєднатися до армії в першу чергу, ви завжди Cult і красивий, добре виглядає, ваша дружина повинна бути дуже пощастило одружитися з тобою

Ще два дні Наташа витримувала паузу, я теж мовчав. За цей час передивився, хто ж у неї в друзях. Доповідаю: одні чоловіки з Пермі, Харкова, і чомусь я. Усі, в основному, творчі люди. Наташа вважає, що у творчих мають бути гроші.

Наташа: Привітання кращого людини в цьому світі, тато я сумую за тобою так багато, як ти і там все

Я: Доброго вечора!

Наташа: Мені так шкода, що не пишу вам, я був дуже зайнятий гарем простить мене батько

Я: Розумію. Дуже багато працюю. Сьогодні варив їсти, ходив у магазин, прав білизну, писав роман…

Наташа: спасибі батькові, як мама робить, я сподіваюся, що вона робить добре

Я: Мама добре.

Наташа: слава Богу Всемогутньому, що Мати Хороший

Я: Як твої справи?

Наташа: Хороший батько, це не так просто тут

Я: Усе буде добре. Погані часи минуть.

Наташа: і брат, я буду тримати, що глибоко в моїй свідомості

Я: не зовсім зрозумів.

Наташа: то, що я маю на увазі, що я буду тримати всі ваші поради глибоко всередині мого серця, батько я збираюся працювати зараз, я буду говорити з вами пізніше, Bсe, люблю тебе

Я: У мене одна порада. Бережи себе, дочко!

Наступного дня.

Наташа: Добрий день Папа, як ти робиш довгий час, я сумую за тобою так багато

Я: Добрий день, дочко! Приїхав із дачі. Працював важко. Зараз буду приймати ванну.

Наташа: ОК мій тато, я буду хочу поговорити з вами про щось дуже і дуже важливо пізніше сьогодні добре

Я: Коли звільнюся, я напишу. Чому тебе не було тут довго?

Наташа: я був настільки зайнятий тато, але я хочу, щоб ми обговорювали щось дуже важливе, то я хочу відправити коробку грошей і золота до вас на цьому тижні, перш ніж я приїхати в Україну, я буду тут через 2 години з цього моменту. Так що мені потрібно, щоб дати вам всі подробиці щодо того, як мій ящик грошей буде доставлений Вам в Україні агентом доставки. ви будете Havre отримати гроші, відкрити коробку і купити хороший maision будинок і автомобіль для мене, перш ніж я прийшов протягом наступного місяця,

Я: Як це буде відбуватися?

Наташа: я розповім вам все, що в 2-х годин або пізніше сьогодні, я прийшов до висновку всі домовленості з доставочной Дипломат людини, якого працює з Об'єднаних Націй ООН, він принесе мій ящик грошей до вас без будь-яких проблем

Чекаю дві години, цирк на дроті…

Наташа: Хороший тато, так що я прийшов до висновку про відправку мої гроші я працював і заощадити вам на цьому тижні через доставки людина, я прийшов до висновку все пристрій, який ви отримаєте мою скриньку грошей на загальну суму в $ 4 млн Єдиного державного доларів і 100 кілограми золота всередині коробки, ви збираєтеся отримати коробку, я дам вам секретний код, щоб відкрити коробку і взяти гроші, купити дві великі гарні будинки і чотири хороших автомобілів, перш ніж я прийшов до вашої країни,

Я: Де буде ця коробка? Що я маю зробити?

Наташа ще більше повірила, що дєд Валєра повірив…

Наташа: Дякуємо Вам за інтерес, щоб допомогти мені отримати електронну thbox і тримати його в безпеці, поки я не зможе приїхати, щоб зустрітися з you.th коробка знаходиться в м custudy дипломатичного агента ООН тут, в Афганістані під глобальної безпеки компанії. все, що ви зробити, це відправити мені наступну інформацію, так що я можу бути піти і resigister коробку на вас ім'я, щоб anable дипломат доставити його до вас протягом тижня Нижче наводиться інформація, яку я повинен зареєструвати ящик 1) Ваше повне ім'я 2) Вашу адресу 3) Ваш найближчий аеропорт до вашого адресою. 4) Прямий телефон Numbrr. Після отримання цієї інформації, я піду і зареєструвати ящик з вами дата і дипломат, звичайно, доставити його до вас.

Я ПОМОВЧАВ

Наташа: папа ти там, що сталося, з тобою все гаразд

Я: Мені цікаво. Ти вважаєш, що я наївний? Я із самого початку знав, що цим закінчиться. Але мені було дуже цікаво, як це все буде відбуватися. Усе, що я розповідав тобі про свою родину правда. Для чого я розповідав тобі усе це? Я хотів дізнатися, чи є в твоїй душі хоч щось святе...

Наташа: то, що ви маєте на увазі папа, будь ласка, зробіть мені зрозуміти

Я: Я не знаю, хто ти чоловік, чи жінка. Але добре зрозумів, що ти не справжня.

Після цього вона замовчала, мовчить і досі.


Немає коментарів:

Дописати коментар