понеділок, 18 червня 2012 р.

Карта Українського козацтва 1725 року

Зазвичай неуважно дивляться і бачать в якихось кордонах слово Ukraine , але треба дивитись ширше і там дали написано ще два слова і виявляється зовсім інше ніж гадали. Ukraine ou Cosaquie, що виходить за межі червоних кордонів намальованих не тому, що не вміщалось , а тому, що так і було воно розташоване і межі накреслені правителями не стосувались Вольностей Війська Козацького, Українського козацтва.
Тож і виходить воно аж до Волги та Уралу. придивіться і побачите Уральській хребець намальован... На Півночі з Заходу аж до тамбову...


Українське козацтво та Малоросія на карті Європи 1724 року? 
Тож придивіться уважно, чи десь ще є слово Україна у тому сенсі, що це "окраина" чи то в Польщі чи то в Московії? Немає, тож Україна це не окраїна чогось а саме скорочення від словосполучення позначаючого державу Українське козацітво, адже недаремно і в часи Степана Разіна і в часи Єрмака(Яреми) і в часи Пугачева козаки Дніпра та Волги завжди були разом, виступаючи на захист своїх вольностей, а те, що в одних утиски були від Речі посполитої, в інших від Москви, то це і пояснює чому Катерина вирішила знищити Запоріжжя, після розгрому Пугачева козацькі вольності були знищені на Волзі. а потім вона взялась за Запоріжжя.
Не зважаючи на кілька помилок, ця карта була однією з найкращих для свого часу і була зроблена практично за сучасною науковою методологією. ЇЇ автором був видатний картограф Гійом де Ліль одним з досягненнь якого був початок систематичного використання координатної сітки на основі широти та довготи... Західноєвропейська частина карти була зроблена взагалі без помилок, навіть за теперішніми стандартами. Що цікаво, тут фіксується ситуація в Україні одразу після Полтавської битви (1709), але ще до остаточної втрати Правобережжя (1715). Карта використовує дві назви: 1) традиційну, "Україна - край козаків" (яка однак вже не межує з Волинню та включає в себе донських козаків); 2) та нову, "Малоросія" (яка розташувалась по всіх колишніх польських територіях, що остаточно відійшли до Російської держави у 1686 р., від дніпровських порогів аж до Смоленська).

Але і це не все на карті також позначено Мала ТаРтарія, що теж дуже цікаво. Коли зважити на те, де ж Велика?  Якщо Московія себе вважає Великоросією, то вона так само має називатись і Великою Тартарією...
Проте на карті ні Великоросія ні Велика Тартарія немає...Проте є Союзна держава тартарія, що іде поза московєю і охоплює і Крим і Кубань...Все, що залишилось від Великої Тартарії. тобто Золотої Орди...Були часи ще до Івана Грозного, коли для того щоб його визнали Великим Ханом Золотої Орди кримський хан Гірей пішов і взяв Казань ...
Третє, дуже цікаве, що може пояснити ще дещо.  Кіof чи Kiot - що це? помилка при перемалюванні? Це Київ.
Вже зовсім цікаве позначення на карті ріки Дніпра! Nieper або Niester Дністер? Чи не нагадує вам це іншу ріку  Ніл? Чи теж помилка? Чи не міг Ніл мати нашу давню назву і називатись Даніл або Дніл? Це б стало доказом що наші спільні предки були там, ті, що назвали наші ріки схожими іменами...

Немає коментарів:

Дописати коментар