пʼятницю, 15 червня 2012 р.

Рідновір'я.




ЩО ТАКЕ РІДНОВІР'Я? 


1. Рідновір'я - це природня духовність, що властива людині від її народження. 
2. Рідновір'я - спирається на природу речей, на існуючу дійсність, а не на чиїсь уявлення про Людину, світ і Бога. 
3. Рідновір'я - це спосіб існування. Це відчуття. Це буття в гармонії з світом, з Природою, а вже потім структура світогляду, створеного людиною на основі його інтелектуального досвіду.
4. Рідновір'я - не зобов'язано своїм існуванням особі якогось одного родоначальника - пророка, мудреця або законодавця, не має єдиного священного писання, єдиного канону і єдиного «символу віри», обов'язкового усім до сповідання.
5. Рідновір'я - це Природобожжя, бо вшановує початкове духовне єднання Матінки Природи і Батька Рода.
6. Рідновір'я - це природна любов до свого Роду, до Родичів і, відповідно, любові Роду до своїх дітей, внуків.
7. Рідновір'я - не являє собою якусь побудову в суспільстві, бо є невід'ємною часткою людського життя.
8. Рідновір'я - не є вірою в якогось конкретного Бога чи Богів. Рідновір'я - це Відання (Розуміння) Божественого і Природнього. Це Духовне пізнання оточуючого світу, Всесвіту. Це вірність і відданість Заповітам, Спадщині Предків Наших.
9. Найперший храм - це серце людини. Потім сама Природа, місця сили - священні поляни, камені, ріки, гори, дерева.. І вже в самому кінці рукотворні храми!
10. Рідновір'я - тут немає посередників. Кожен певний у своїй вірі сам і сам знає коли і як йому звертатися до Рідних Богів.
11. Рідновір'я - це вчення про життя. Це любов до Рідної Землі, Традицій, Культури, Заповідей Предків!

Все це можна охарактерезувати головним реченням: «Свято шануй Рідних Богів і Предків, живи по совісті і в ладу з Природою, а якщо шукаєш Вищих Знань - пізнай себе».

    • Oleg Chernenko Рідновір'я це нове вчення, нова

       віра, що не має нести нищення всім іншим, в

      Україні, що не має любити поганів Росії більше за

       українців, нехай і не рідної віри.



       Чому рідновіри роблять навпаки?



      Гадаю, тому що це є продовженням "Русского мира"


       та "Доктрини 77" імперської концепції нової

      відроджуємої імперії з допомогою кгбістської


       верхівки Росії.

Немає коментарів:

Дописати коментар