вівторок, 20 серпня 2013 р.

КРАМОЛЬНІ СЛОВА З УСТ СТАРОГО ВЧИТЕЛЯ


Я зараз, друзі мої, буду говорити, на перший погляд, крамольні речі. Не поспішайте затюкати мене, а краще знайдіть пару хвилин і дочитайте до кінця! І Ви зрозумієте, що вони, ці речі, не такі вже й крамольні.
Багато галасу навкруг подій 19 серпня біля Київської міської ради: і гкчп, і депутатам ребра поламали! А я скажу: мало їм пики товкли і мало ребер поламали! Бо в черговий раз поприбігали вони…попіаритися. Через вікна лізли? Та куди там! Чим вище, тим видніше! Пам»ятаєте дитячу приказку «Наша дура вища від усіх»?
А скільки разів ми запитували один у одного: «А де ж це депутати?» І біля ЦВК, і біля ВР, і на Софіївському майдані, коли громили наметове містечко «Спільної справи», і на Майдані Незалежності, коли калічили врадіївчан, і коли…Багато ще тих «коли» було отут на сторінках ФБ.
А ось і свіженькі публікації «Сьогодні нищать вони, а завтра ми знищемо їх». І справедливі, сповнені гіркоти, коменти: «Завтра, завтра…все завтра та завтра! Скільки ж іще буде тих «завтра»? Рік! Сто?! Напис на дверях у достойне вкраїнське майбуття: «Приходьте завтра!» (Ніна Кімстач).
Мені гірко читати такі коменти, а Вам? Сьогодні шукати крайнього марна справа. Хто винуватий, що вибрали регіоналів, хто голосував за януковича, чому не почули Юлії, чому не дослухалися до Доренка, чому… І роздаємо поради, і звинувачуємо один одного… Мастаки! Я й сам такий же!
ЩО Ж РОБИТИ!
+ У Києві склався, хоч і невеликий, але дуже міцний кулак з українців-патріотів. Я давно вже час від часу пишу, і знову наполягаю на тому, що оцьому кулакові потрібно зібратися усім разом і подумати над тим, щоб знайти знакову особу, яку б поважали усі українці, і поставити її на своєму чолі. Потрібна не просто особистість, а людина, здатна на самопожертву! Покличе вона людей на Майдан – і підуть люди! Підуть, підуть!..
+ Є в Києві громадські об»єднання українських офіцерів, чесних ментів. Смієтеся!.. А згадайте, як майори і полковники з МВС розтягнули в центрі Києва на день народження Юрія Луценка полотнище з його портретом! Офіцери – то велика сила!
+ Депутати? Тільки від «Батьківщини» їх на різних рівнях більше 20 тисяч. Якщо вони самі вийдуть, та ще й тільки по чотири своїх прибічників виведуть на Майдан… Скільки буде!
Розмріявся – скажете! Так! Потрібна велика організаційна робота! Але ж зволікати далі немає вже часу!
Не поспішайте кидати в мене камінням! Прийшов час його збирати.

Немає коментарів:

Дописати коментар