пʼятницю, 23 серпня 2013 р.

Олеся Чайка до Дня Незалежності(вірш)


«ХТО Я ?»                        

Хто я? – надзоряних дощів краплина,

Що хоче напоїти спраглий світ,

Щоб Нова народилась Україна,

Тараса щоб здійснився заповіт.

Хто я ? - гарячий подих,східний вітер,

З країв далеких,землю обіймаю,грію,

Із  сонця променистих літер

У поле чисте думку,слово, мрію сію.

Хто я ?..

 Я – УКРАЇНА ! НЕЗАЛЕЖНА ,НОВА й ВІЛЬНА !

Я –ХЛІБ І СІЛЬ НА СОНЦЯ РУШНИКУ !

Я – ЕДНІСТЬ, ЦІЛІСТНІСТЬ БЕЗМІРНА !                                                      

Я - МАТИ, за дітей в борні стою .

Хто я?...

Я – просто мати…  

                                                                                           Олеся Чайка


інше
http://zolotapalanka.blogspot.com/2013/08/blog-post_4476.html

Немає коментарів:

Дописати коментар