суботу, 22 грудня 2012 р.

МОЛИТВА


Молитва
Господи, я прошу не  чудес і не  міражів, а сили кажному дню. Научи мене мистецтву маленьких кроків.
Зроби мене спостережливим і винахідливим,  щоб у пістряві буднів вчасно зупинятися на відкриттях і досвіді, які мене схвилюють.
Навчи мене правильно разпоряджатися часом мого життя. Даруй мені витончене чуття, щоб відрізняти першорядне від другорядного.
 Я прошу про силу поміркованості та міри, щоб я по життю не пурхав і не ковзав, а розумно планував плин дня, міг би бачити вершини і далечінь, і хоч іноді знаходив би час для насолоди мистецтвом.
 Допоможи мені зрозуміти, що мрії не можуть бути допомогою. Ні мрії про минуле, ні мрії про майбутнє. Допоможи мені бути тут і зараз і сприймати цю хвилину як найважливішу.
 Убережи мене від удаваної віри, що все в житті повинно бути рівним. Даруй мені розуміння того, що складнощі, поразки, падіння і невдачі є тільки природною складовою життя, дякуючи якій ми ростимо та дозріваємо.
 Нагадуй мені, що серце часто сперечається з розумом.
 Пошли мені у потрібний момент когось, у кого вистачить мужності сказати мені правду, але сказати її з любов»ю!
 Я знаю, що більшість проблем вирішуються, якщо нічего не здійснювати, так навчи мене терпінню.
 Ти знаеш, як дуже ми потребуємо дружби.  Дай мені  бути гідним цього  найпрекраснішого і ніжного Дару Долі.
Дай мені багату фантазію, щоб у потрібний  момент, у потрібний час, у потрібному місці, мовчки або говорячи, подарувати комусь необхідне йому тепло.
Зроби мене людиною, яка уміє достукатися до тих, хто зовсім «унизу».
 Убережи мене від страху пропустити поза увагою щось у житті.
Дай мені не те, чого я собі бажаю, а те, що мені дійсно конче потрібне.
 Научи мене мистецтву маленьких кроків.

Антуан де Сент-Екзюпері
Переклад Валерія Терзі (с)

Немає коментарів:

Дописати коментар