суботу, 22 грудня 2012 р.

Методи тиску на дільничні виборчі комісії і методи фальшувань та протистояння їм.



Нижче подається мій виступ на конференції, що  пройшла 22.12.2012 у Дніпропетровську під назвою «МЕТОДИ НЕЗАКОННОГО ВПЛИВУ НА ВОЛЕВИЯВЛЕННЯ ВИБОРЦІВ І ФАЛЬСИФІКАЦІЇ РЕЗУЛЬТАТІВ ВИБОРІВ ТА ШЛЯХИ ЇХ НЕЙТРАЛІЗАЦІЇ»

Я був Головою звичайної виборчої дільниці 121193 27 округу. Хоч зветься вона і звичайною, проте це просто назва.  По  кількосчті виборців вона вважалоась великою 2360 виборців.

1.Я був призначений на дільницю по квоті Народного Руху лише перед другими зборами членів ДВК.
Пізніше я взнав, що багато людей відмовились головувати на дільницях від опозиції без почнення причин.
Гадаю, але підтвердити того не можу, що якийсь тиск був можливий на них, адже списки тих, хто попередньо внесен на ці посади були відомі в місцях подання, як опозиції, бо я бачив ці списки з номерами телефонів, так і владі. 
Інакше пояснити, чому велика кількість людей відразу відмовилась від головування не можу.

Немає коментарів:

Дописати коментар