четвер, 8 листопада 2012 р.

Вірш про музей Партії регіонів.


Я ПОВЕДУ ТЕБЯ В МУЗЕЙ… ПАРТИИ РЕГИОНОВ

У Харкові відкривають музей Партії Регіонів. І ми з цього приводу настільки щасливі, що навіть написали вірш!

(Примітка від О.Черненка - я би назвав його, так як назви немає  "Я,  Гарант, шапки та унітаз" по аналогії зі схожим віршем В.Маяковського)

я очі зранку лиш протер
вставати вже пора
потрібно йти в музей ПР
мене веде сестра
ПР – це партія така
найбільша в нас вона
там всім рулить тверда рука
крутого пахана
він лідер, президент, гарант
філософ і мудрець
у різних галузях талант
і для усіх взірець
ми входимо в красивий дім
сестра бере квитки
і демонструють в домі тім
усякі пам’яткИ
за експонатом експонат
ось бачимо за шклом
шкільний гаранта атестат
і з пту диплом
ось перший “біломорканал”
що лідер наш палив
а от і бойовий кинджал
із тих буремних днів
проходять далі глядачі
і ось в одній з вітрин
лежать шапкИ, що уночі
знімав з прохожих він
а там – поношений бушлат
на грудЯх – номерок
в якій наш нинішній гарант
тягнув свій перший срок
а потім раптом лідер наш
немов христос воскрес
і вже очолює гараж
вступив в кпсс
небачений кар’єрний ріст -
облради голова
а далі вже прем’єр-міністр
та все це лиш слова
дві тисячі четвертий рік
він майже президент
але його спинити зміг
у франику студент
як доказ – цей важкий предмет
подібний до яйця
скосив немовби кулемет
він нашого бійця
та вже за 5 коротких літ
наш лідер переміг
й тоді весь політичний світ
упав йому до ніг…
повЕрнемось в музей на мить -
показує сестра
на фото – човен, що стоїть
на берегах дніпра
там мармур, золото і шкло
там неземна краса
такого в нас ще не було
це просто чудеса
а ось (це звісно дублікат)
красивий унітаз
гарант на ньому гріє зад
і думає про нас…
він для народу – напівбог
титан і прометей!
й не змінить там якийсь вінок
відношення людей…
і я скажу вам без встидУ
що вирішив тепер – 
я завтра шапку украду
і поступлю в ПР!
фото ©  багнет
upd. Ще смішне відео від 5 каналу.

Немає коментарів:

Дописати коментар